mandag 16. januar 2012

Klar for DN!

Ja, det har blitt dårlig med oppdateringer fra meg nå. Om dere ikke visste at dere savnet meg, så vet dere det nå. Det er bare fordi jeg har skriblet så mye annet i det siste. Blant annet dette:



Jeg har nemlig hatt eksamen, og bestått noenlunde og ok i alle fagene (lese, grammatikk, lytting og muntlig). 
Og med tanke på at det er kinesisk vi snakker om, så er jeg STRÅLENDE fornøyd. Nå skal jeg ha ferie. 

Eller egentlig ikke... Jeg har tatt meg litt vann over hodet neste semester; studere fulltids språkstudie, exphil og exfac, jobbe for H&M og i tillegg skrive for Dagens Næringsliv Talent. Om jeg i en alder av 22 får hjerteinfarkt, så er det bare fordi jeg ble for godt vandt på NLA med "studietur" til Zanzibars hvite strender...


Ettersom jeg på den nye bloggen må holde meg innenfor litt mer informative og seriøse tøyler, er jeg litt usikker på hvordan jeg skal løse det med denne bloggen. Men det logiske blir å sparer det useriøse skvipet til denne, og retter fin-pennen til DN Talent.

Håper dere fortsatt vil være mine elleville fans, eller i det minste være snille og klikke innom DN-bloggen så ofte dere kan, sånn at det ihvertfall ser ut som jeg har noen lesere. 

Første innlegg for DN er nå lagt ut!
PS: Ikke bry dere om banneren, som jeg så fint klarte å ødelegge...

2 kommentarer:

  1. Hei, jeg er veldig frustrert. Lest igjennom hele bloggen din, men finner ikke ut hva du egentlig driver med. Studerer du bare språk? eller er det ett eller annet program (pågrunn av zanzibar o.s.v.) Er selv veldig intressert i å studere kineisk i shanhai eller beijing så jeg har noen spørsmål hvis du vil ta kontakt med meg; Malin.hogstad@hotmail.com

    veldig flott blogg, btw! :-D

    SvarSlett
  2. Hei Malin! Hyggelig å høre at du liker blogggen, og ikke minst kult at du vil til Kina:)

    Jeg studerer bachelor i interkulturell forståelse med fokus på Øst- Asia ved Norsk Lærerakademi i Bergen.

    Har sendt deg en mail nå!

    SvarSlett