onsdag 15. september 2010

Show off

Med tanke på at jeg har gått glipp av en halv generasjons blogg-tid, skal jeg skrive litt for det tapte.

Da jeg var knøtt ville jeg "bli dyrebutikk". Ulempen var at jeg var hyperallergisk mot pels og prakt. I litt eldre pubertetsalder skulle jeg bli Peter Jackson, noe som raskt ble glemt da læreren min fortalte meg at det var skriving jeg var flink til. Hvorfor følge drømmen, når man er flink til noe annet? Nemlig.

Det tok et halvt år i lokalavis, noen uker for Røde Kors Aktuelt, og et år i studentavis, før jeg fant ut at nyhetsjournalistikk ikke var min kopp med te. MEN det var gøy, og jeg lærte en hel del viktige ting:
Foto: Chris Aadland

1. Kristopher Schau er like tøff i virkeligheten:
2. Å resirkulere utgåtte nyhetssaker:
3. Mene noe om det alle andre mener noe om:
4. Gjøre postivt om til negativt:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar