onsdag 15. september 2010

Velkommen til verden

Da var det på tide å legge fordommene mot blogging i skuffen, og la meg rive med trendbølgen. Nytter ikke å klamre seg fast til slitne argumenter om blottlegging i disse dager har jeg skjønt. 
Selv om andre synes å ha vanskeligheter (eller ikke ønsker) å skille mellom blogg og privatliv, så skal jeg forsøke å lage en lesbar og noenlunde interessant blogg uten å fortelle dere hvilke dager jeg har mensen eller hvorvidt Paradise- kjakan bør forbli i helvetet.

Så da ønsker jeg meg selv velkommen til verden. Velkommen.

6 kommentarer:

  1. What? Jeg vil vite når du har mensen!!!

    SvarSlett
  2. om 17 dager sånn ca nøyaktig...

    SvarSlett
  3. 4 dager igjen!

    Noen som vil være med på nedtelling?

    SvarSlett
  4. Hahaha! jeg ler meg skakk av deg Ida.
    Endelig en Blogg jeg kan lese, som er interessang og morsom. Går alltid rundt og spør meg selv hvorfor i helvete folk vil sitte å lese om alle andres møkkatanker, men dine tanker ida... Dine tanker vil jeg med glede lese om. En fryd er det:D

    SvarSlett
  5. Skjønningen!!! Du er min favoritt fan, Marina!! <3 haha!love ju!

    SvarSlett